W panujących czasach, media przeżywają ogromny rozkwit na wielu obszarach, gdyż dzięki niesamowitemu postępowi technologicznemu, zasięg mediów jest niesamowicie duży. To sprawia, że szczególnie wiele firm, instytucji, osób prywatnych, decyduje się przez media reklamować swe usługi, swoje prace, produkty, by w ten sposób docierać do jak najszerszego grona potencjalnych nabywców. Jednak reklama w mediach nie należy wcale do tanich, ani nie jest wcale łatwo nabyć odpowiedni czas na antenie wybranej stacji, by przedstawić własną reklamę. Jak najbardziej każdy ma możliwość ukazać własną reklamę, ale najpierw jest ona dogłębnie sprawdzana pod kątem przyzwoitości, by nie urazić żadnego odbiorcy, a także ustalany jest czas i cena za wybrany spot reklamowy, ukazywany w danym czasie, na antenie poszczególnej stacji. Oczywiście im bardziej istotne wydarzenia ukazywane przez media, tym reklama jest droższa, bo w takim czasie przed telewizorami, czy w Internecie w transmisji uczestniczą ogromne ilości, a często nawet miliony użytkowników, co jest bardzo dobrym źródłem do przedstawienia swojej firmy, produktu, czy usługi. Media i reklama, są więc obecnie bardzo powiązane ze sobą.
Dla uwydatnienia sytuacji swojej firmy, coraz nagminniej przedsiębiorstwa stosują koperty firmowe. W współczesnych porach kiedy na kopercie musi znajdować się podany nadawca przesyłki, koperty służbowe stały się kolejnym fortelem taniej reklamy przedsiębiorstw. Odpowiednia kolorystyka, logotyp firmy, czy niespotykany slogan reklamujący firmę to uprawiany codziennie fortel wykorzystywany przez firmy w strukturach public relations. Każdy biznesmen mający swoją kopertę służbową, ma dojście przez taki ruch do niesłychanie taniej reklamy, która co lepsze zawsze trafi do adresata. Każde przedsiębiorstwo jakie chce się wciąż kształtować, ma swoje arkusze planu. W tych arkuszach uwiecznione są cele do których dąży firma, co potrzebuje uzyskać i co przewiduje od nas nasz chlebodawca. Arkusz planu uwidocznia nam co przystaje do naszych obowiązków i zarys organizacyjny roboty całego przedsiębiorstwa. Arkusz to niezbędny atrybut pracy wszelkiego biura. Może się wydawać że kalendarze biurowe to irrelewantna sprawa, ale tak nie jest. Każdy jeden zatrudniony jest przyzwyczajony do danego rodzaju kalendarza. Terminarze biurowe są wielorakie wiszące na ścianach, stojące na biurku czy w postaci biurkowego organizera. Każdy jeden ma swój szczególny rodzaj kalendarza który jest jego powszednim, tygodniowym a czasami nawet miesięcznym organizerem roboty. W kalendarzu biurowym znajdziemy oznakowane najlepsze zdarzenia jakie mają się odbyć, a jeśli ktoś korzysta z kalendarza trójdzielnego, to możemy miesiąc do tyłu lub do przodu zapisać upomnienie o jakimś spotkaniu, zdarzeniu itp.
Inflacja to wielki problem - zwłaszcza, iż w przeważającej większości przypadków płacimy więcej za na przykład odkurzacz centralny, ale najzwyczajniej w świecie nasze zarobki są na takim samym poziomie co wcześniej. Co w takim razie robić, jeżeli naprawdę nie chcemy zbytnio ograniczać własnych wydatków? Cóż, na szczęście wielka konkurencja na rynku powoduje, że jeśli postaramy się, znajdziemy całkiem ciekawe promocje w sklepie. To absolutnie żaden kłopot - choćby weźmy pod uwagę to, iż w końcu są gazetki promocyjne z których można bardzo dużo się dowiedzieć.