Publikacje na WhitePress. Osiąganie założonych celów.

News

WhitePress idealnie sprawdza się, jako platforma pośrednicząca w publikacji treści. Reklamodawcy używający serwisu bardzo często jednak nie korzystają ze wszystkich możliwości, jakie on daje. Wynika to z faktu, że w ogóle nie zastanawiają się nad wyborem miejsca publikacji. Wybór ten bardzo często jest dziełem przypadku. Tymczasem warto korzystać ze wskaźników, historycznych danych, wykresów i ocen jakościowych, których dostarcza WhitePress.

Szerokie cele to nic złego
Publikując treści za pomocą WhitePress możemy myśleć o rozmaitych celach. Zamiast jednak koncentrować się na jednym, konkretnym celu np. zwiększeniu zasięgu postów na blogu, możemy dążyć do osiągnięcia kilku celów jednocześnie. Jakie cele są najczęściej realizowane na WhitePress. Bardzo często jest to promocja marki oraz produktów, a także poprawa wizerunku firmy. Może zależeć nam po prostu na wsparciu działań SEO, czyli zdobyciu nowych linków. Co więcej WhitePress może być wykorzystywany także do depozycjonowania. Wielu z reklamodawców pragnie przekierować ruch na swoje strony lub stworzyć bazę remarketingową. Warto wybrać jeden cel podstawowy, a przy okazji realizować kilka celów dodatkowych.

Jak skutecznie szukać portalu do publikacji treści
Musimy mieć świadomość, że baza WhitePress obejmuje ponad 3000 portali i blogów z ponad 10000 ofert. Mając jasno określone cele, możemy efektywniej wyszukiwać interesujące serwisy, korzystając z pomocy wyszukiwania zaawansowanego. Mamy do dyspozycji szeroką gamę filtrów. Wymieńmy niektóre z nich. Możemy zawęzić wyszukiwanie do serwisów o określonej tematyce lub serwisów z atrakcyjnymi cenami, określić minimum w parametrach takich, jak popularność, ocena merytoryczna, ocena techniczno-wizualna albo przejrzeć oferty tylko i wyłącznie takich serwisów, w których nie publikowaliśmy jeszcze naszych treści.

Ciekawa treść i wybór grupy docelowej
Nasze cele możemy zrealizować, jeżeli wybierzemy rozsądnie grupę docelową oraz znajdziemy pomysł na ciekawą i unikalną treść. Zadanie to jest tylko pozornie łatwe. Co zrobić, aby nasze artykuły trafiły do największej grupy odbiorców, rzeczywiście nimi zainteresowanych? Przede wszystkim należy wybierać serwisy posiadające wysokie oceny merytoryczne i techniczne. Zadbane i stale aktualizowane serwisy to pierwszy krok do sukcesu naszych publikacji. Kolejnym jest wybranie spośród nich serwisów o dużej popularności. Dobrym pomysłem jest zawężenie wyboru do takich portali, które dają możliwość śledzenia ruchu. Na koniec zaś wybierzmy odpowiednią ofertę, najlepiej taką, która połączona jest z promocją np. w serwisach społecznościowych.